برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

برسام،ميوه عشق مامان و بابا

9ماهگي

1393/3/25 13:01
نویسنده : مامان برسام
535 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شيطونم توي اين ماهي كه گذشت خيلي كارها ياد گرفتي .تو داري روز به روز بزرگ و بزرگتر ميشي و من با اينكه گاهي خسته ميشم از مراقبت هاي شبانه روزي وآرزو ميكنم كه تو يكم بزرگتر و عاقلتر بشي و معني خطر رو بفهمي،اما دلم واسه يه ماهگيت و روزايي كه كوچولوتر بودي تنگ ميشه.از الان دارم حسرت ميخورم كه اين روزا اينقدر دارن زود ميگذرن .تصميم گرفتم كه سعي كنم از اين روزهايي كه داره اينقدر زود ميگذره نهايت لذت رو ببرم عزيز دلم.دوستت دارم پسرمبوس

توي اين ماه ياد گرفتي كه خيلي سريع چهار دست و پا كني و همش مثل جوجه اردكها دنبال من راه بيفتي چشمک همش ميري و از هر جايي شده آويزون ميشي و بلند ميشي واميستي.بعد كه سعي ميكني دستاتو ول كني ميفتي و من هميشه كنارتم كه نذارم آسيب ببيني عشقم.خيلي سعي ميكني كه زودتر راه بيفتي و فكر كنم همين روزا موفق ميشي.

يه سري كلماتي كه ميگي:     بابا _ ماما _ ژژژ (جيز) _ دد (ددر) _ د(دست)_ وقتي يه چيزي ميخواي ميگي(نَ نَ )_وقتي گشنت باشه ميگي(مم)

راستي عزيزم آخر ماه 9 دندون دومي هم نيش زد.مباركت باشه عشق مامان جشنمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سحر
19 تیر 93 10:05
چه گل پسر نازی دارید، خدا حفظش کنه. ممنون که به من سر زدید، شما هم با افتخار لینک شدید.
نی نی عکس
4 شهریور 93 16:29
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir