برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

برسام،ميوه عشق مامان و بابا

10 ماهگی شیطون مامان

1393/5/30 14:07
نویسنده : مامان برسام
585 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم هرچی از شیطنت های این روزات بگم کم گفتم تازه روز به روز هم داره بیشتر میشه آخه تو دوست داری از همه چی بگیری و به هر قیمتی بلند شی واستی و من همش باید مراقبت باشم که خدایی نکرده بلایی سرت نیاد.بازم شبا بد میخوابی و گاهی با گریه از خواب میپری و تا بابا بغلت نکنه آروم نمیشی،فکر کنم باز داری دندون درمیاری عزیزم.

چون بابایی اکثرا سر کاره و خونه نیس و تو عاشق باباتی وقتی میاد خونه دیگه ازش جدا نمیشی و همش بابا بابا میگی عزیز دلم.وقتی ام میخواد از خونه بره بیرون بنده خدا مجبوره یواشکی بره وگرنه تو پشت سرش کلی گریه میکنی آرام
بعد از ماه رمضون واسه تعطيلات عيد فطر با خونواده بابا به يه مسافرت كوتاه رفتيم كه كلي بهت خوش گذشت عزيزم.دوستت دارم محبت

يك شب خوب در حرم امام رضا(ع)

برسام در دهكده شانديز

سفر به سبزوار و شاهرود

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)