برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

برسام،ميوه عشق مامان و بابا

کلاس اول

1399/1/19 16:57
نویسنده : مامان برسام
138 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدت ها بالاخره به وبلاگت سر زدم پسر نازم.انقدر مشغول زندگی بودم که از نوشتن فراموش کرده بودم. امسال یعنی سال 98 تو بعد از گذشت 3 روز از تولد 6 سالگیت به مدرسه رفتی. با اینکه هنوز می شد سال بعد بروی اما با توجه به مشورتی که با روانشناس داشتم و توصیه های ایشون که گفتند تو استعدادشو داری و بهتره دوباره پیش دو که واست تکراری میشه رو نری، برای کلاس اول ثبت نامت کردیم. با اینکه اوایل خیلی اضطراب محیط جدید رو داشتی و یکمی دیر عادت کردی اما خدا رو شکر بعدش همه چی خوب بود و تو در کلاس و درس غیر از شیطنت های معمول پسرونه خیلی خوب بودی.اما امسال از اسفند اعلام کردند که ویروسی به نام کورونا از چین آمده و مدارس رو تعطیل کردند که این تعطیلی تا امروز که 19 فروردین 99 هست همچنان ادامه داره و معلومم نیست کی اوضاع به حالت عادی برگرده. یه جورایی نصف کلاس اول رو خودم توی خونه دارم بهت درس میدم و البته شکایتی ندارم و از این کار لذت می برم. البته اگه شما همیشه همکاری کنی😉 این روزها خیلی بیشتر از قبل با هم وقت می گذرونیم. من مشغله ام رو کم کردم و 24 ساعته توی خونه با همیم و در قرنطینه خانگی به سر می بریم تا انشالله این اوضاع هرچه سریعتر و به خوبی تموم بشه و همه سلامت باشند🙏.

راستی یه خبرای خوبی هم دارم که چند روز دیگه میام و واست کامل مینویسم عزیزم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)